کد آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

دانلود آهنگ سامان جلیلی تکرار
دانلود آهنگ تکرار سامان جلیلی

Download New Music Saman Jalili Called Tekrar

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ تکرار سامان جلیلی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ تکرار سامان جلیلی


تکراره.. شبو روزم ریتم تکراره
رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره
مدام زندگیش رو تکراره

دله تو سنگ نیست یه دیواره
می باره ، می باره
این چشمم هنوزم به عکسات حس داره
مدام زندگیش رو تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

♫♫♫

تکراره، شبو روزم ریتم تکراره
این زجره، چشایی که بی وقفه بیداره
نمیخواد که آرومم بذاره
غم تو کم نیست یه آواره
آواره ، آواره
این اشکا که یک نفس می باره بیزاره
که نیستی و رو ریتم تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز


Download New Music Saman Jalili Called Tekrar

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.