دانلود آهنگ پویا ندیدنت سخته

دانلود آهنگ پویا ندیدنت سخته
دانلود آهنگ ندیدنت سخته پویا

Download New Music Pooya Called Nadidanet Sakhte

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ ندیدنت سخته پویا

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ ندیدنت سخته پویا


قبول کن ندیدنت سخته
من به این جدایی شک دارم
من به دنیای گره خوردم
با تو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم
میخورم بغضمو نمیباره
من خودم رو خوب میشناسم
عشق من عادت بدی داره

♫♫♫

وقتی از کوچه ی دلتنگی
از همون که بغضو میفهمه
رد میشی تازه میبینی
خاطره چقدر بی رحمه
وقتی میفهمی عشق یعنی چی
سختیهای زندگی خوبه
اتفاقای خاص واجب نیست
نه همین روزمرگی خوبه

♫♫♫

تازه میفهمم عشق یعنی چی اون که با توئه خوشبخته
من قبول میکنم دلتنگم ولی ندیدنت سخته
ندیدنت سخته ندیدنت سخته
ندیدنت سخته

♫♫♫

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم
من به دنیای تو گره خوردم با تو روزهای مشترک دارم
قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره
من خودم رو خوب میشناسم عشق ِ من عادت بدی داره

وقتی از کوچه ی دلتنگی
از همون که بغضو میفهمه
رد میشی تازه میبینی
خاطره چقدر بی رحمه
وقتی میفهمی عشق یعنی چی
سختیهای زندگی خوبه
اتفاقای خاص واجب نیست
نه همین روزمرگی خوبه


Download New Music Pooya Called Nadidanet Sakhte

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.