متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام بارون

کد آهنگ مرتضی پاشایی بارون
دانلود آهنگ بارون مرتضی پاشایی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Morteza Pashaei Called Baroon

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ بارون مرتضی پاشایی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید بارون مرتضی پاشایی:

من به تو حق میدم از من دلخوری

من به تو حق میدم اینجوری بری

امشبو پیشم بمون طاقت بیار

زیر این بارون که سرما میخوری

از تمام آدمای روزگار

من پناه آورده بودم سمت تو

من تو رو از دست دادم عشق من

جا نداره واسه ی من قلب تو

دلتو زدمو دل بریدی از من

اشکامو دیدیو دست کشیدی از من

این آخرین حرف منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من حرف دارم آروم باش

مسئولی پیش اون که بودی دنیاش

اون که نمی خواد زیر بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش

حق داری ترکم کنی اما بمون

تو نباید توی این ساعت بری

من زیادی عاشقت بودم همین

شد دلیل این که تو راحت بری

دل سپردم تا بمونی پیش من

واسه هر چیزی غیر من دل دل زدی

مشکلت من بودم انگار عشق من

یک تنه تو قلب این مشکل زدی


دلتو زدمو دل بریدی از من

اشکامو دیدیو دست کشیدی از من

این آخرین حرف منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من حرف دارم اروم باش

مسئولی پیش اون که بودی دنیاش

اون که نمی خواد زیر بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش


.....

Download New Music Morteza Pashaei Called Baroon

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.