دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم

کد آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم
دانلود آهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Ali Abdolmaleki Called Delam Mondeh Ro Dastam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128


::: به زودی از کد موزیک الما :::…

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام دلم مونده رو دستم :


دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم اخه بدجوری خستم

واست دل بیقراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی اره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا

آهای آروم جونم نذار تنها بمونم
بدون تو نمیشه نمیشه نمیتونم
دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو
واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو
آرومم کن …
این قلب من احساسیه عشقم بی رودرواسیه
از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه
بیا خوبم کن …

دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه
قفله قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه
دوست دارم …
من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو
تا هر جا بگی هستمو از دوریه تو خستمو
دوست دارم …

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم
برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم
واست دل بی قراره چشات گیرایی داره
دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره
بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من
همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا
آهای آروم جونم نذار تنها بمونم
بدون تو نمیشه نمیشه نمیتونم
دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو
واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو
آرومم کن …
این قلب من احساسیه عشقم بی رودرواسیه
از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه
بیا خوبم کن …

دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه
قفله قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه
دوست دارم …
من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو
تا هر جا بگی هستمو از دوریه تو خستمو
دوست دارم



Download New Music Ali Abdolmaleki Called Delam Mondeh Ro Dastam

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.